Daily motivation (16 photos)


Click HERE for more motivation!

Hey Berries! How do you stay motivated? Click SUBMIT or mail your pics to theberrysubmit[at]gmail[dot]com.

  • katastrophe89

    All the guys in the background of #11 wanna do that chick lol

    • http://jhawkgal.blogspot.com Mallory

      I was thinking the same thing! haha!

      • NitroKa

        same here lol

    • http://seanharts.blogspot.ca/ SeanHarts

      Yes they do! She's hot! Cross-fit gals ROCK!

  • temujin1234
    • :DDD

      I wake up at 6:00 just to get to work.

  • JakeHolman

    #13 We need to sit down and talk… you have a drinking problem.

  • nsj

    #1 want

  • Bubba

    #12 Nice FMJ ref

    • chelsea_dagger

      The rifleman's creed isn't specific to FMJ, but good movie!!

  • justme

    #5 fake boobs are not motivating
    #13 much better look

    • Guest

      I totally agree. I don't want to see implants as motivation.

      • Mary

        HAHA I was thinking of posting the same thing but I'm glad you beat me to it!! They both look great but yeah, #13 is hotter

    • googleberry

      Ya know… mine are like that and they are REAL. I don't lose weight in my chest. Ever. I'm not saying hers are real, but you don't know for sure.

      • aosins

        Size isn't the only indication. Hers are fake.

        Source: Straight dude who's seen a lot of porn…

        • googleberry

          bragging rights?

  • BerryBZ

    #7 is it just me or is our boy Rob lookin as if he's shrinking?? He's working out his upper body too much which is making him look stubby. Don't get to bulky Rob, makes you look short.

    • Bobby P.

      Haha, I didn't shrink 4 inches. I am still 5'10" it is just the camera angle, probably closer or farther from the mirror. I didn't do any mass lifting. Full body circuits not going higher then 30lbs and did sprint intervals 7-9 times a week w incline walks. So, if anything I did too much with my legs. I think you are missing the concept, though. This is to motivate people who may need need help getting in to shape, not pick out bad form or methods.

      • Lame

        I didn't know that posting half naked photos, craving female attention was supposed to be motivating? p.s. where's your neck?

        • Bobby P.

          Haha, Haters gon' Hate ;)

          • Jen

            "Lame" is jelly. you are hot! PS – so is the beard! great job!

      • CanadianChivette

        You can come give me motivation any time ;)

      • tiborpickens

        you are clearly NOT missing the point. yummy!!! good job

  • ChivetteKellie

    I think Rob looks amazing. #7

  • N2MotoX

    #2 #13 And drink more water cuz yer HOT!

  • SmokeyTheBear

    #5 Gave me some awkward motivation. Now I can't leave my desk for a few minutes..

  • LIJay

    #1 May as well just say "Nike."

  • Wisti

    #6 is true…if I don't go running right after I get home I guarantee it isn't happening later after I've stripped. #12 is great, I wanna tell someone that <_< but I'm terrible at memorizing cool things a.a

  • thenomadadventures

    #5 – nothing motivates me like hot girls and boob sweat…..

  • cristobol

    #3 Vote yes on prop 37, Label GMOs, know what is in your food!

  • zgl

    #6 – this translates to "females should always wear yoga pants. always." ;p

  • Jojo
  • üäö

    this shit is wrong in bo many levels

  • üäö


  • hazel

    #12 is awesome

  • Canucks_Rule

    #5 – keep u the good work ladies!!

    bc chivers/chivettes, see below.
    – unofficial meetup 11/24/12 -> http://tinyurl.com/9l5xl2r

  • gamerchick26

    #16 Congrats!!! but your phone is hiding your pretty eyes!

  • SurlyMermaid

    #6 is exactly what I do. It does help me.

  • manderr

    is it just me or does #14 have incorrect running posture? no running on your toes!

  • http://www.iraaqna.com شات عراقنا


  • http://bytesized.me/daily-motivation/ Daily motivation : ByteSized.me | All The Good Stuff!

    […] Image Source:thechive.com […]

blog comments powered by Disqus