Best photos of the week (52 photos)


Click HERE for last week photos!

  • mean

    #3 is my personal best of the week<img src="; width="1" height="1" />

  • Lisa

    #42. God they are cute when they're that age. And they smell so amazing when they get out of a bath. It's just simply not fair.

    #45, #47 & #52 are entirely too cute in a totally different way…hmmmmmmmmMMMMMMMMmmmmmmmmm. :)

  • Paddy
    • Bon_nie


  • Caroline

    #49 damn

    • Troy

      Like a BOSS !

  • temujin1234

    #10 – Good one.<img src="; width="1" height="1" />

  • EML

    #4 a little bit but not really. Maybe this is just me but I would not want to look like him if I were you…

  • charlotte

    Pretty please find me #8

    • googleberry

      He must've sent it in himself…or somone he knows sent it in, because this pic can't be found elsewhere on the internet. :D

  • Court

    #16 that is so cool.

  • Frone

    #6 totally AWWWW
    #41 you sir are AWESOME!!

  • Frone

    #37 just amazes me and is truly something to keep in mind any time I want to whine about something.

    • Dana Littlerose

      It still amazes me how someone can be alive in the first place, half of him isn't there! He climbs mountains… and I just sit here Berrying…

  • ILChivette

    #41 MOAR Please! :)

    • @iwantcakeplz

      will try to get more them…

  • Angie

    I have no idea what pictures were after #17.

    • Chelsea

      Haha ya….he can shake it for me ANYDAY!! <3

  • Carolina

    was that a halloween costume or what?

    • googleberry

      Yay! The Walking Dead rocks!

      • Jen

        omg, i watched last weeks episode last night and was crying. now i have to watch last nights episode tonight. idk if i can handle it!

        • googleberry

          No spoiler alert, but it was a relatively tame episode. imo… so no worries.

          • Jen

            it needs to be tame after the previous episode. i cant take the stress! lol

    • Amy

      It's from the walking dead

  • Sonia

    #48 That is AMAZING! He could reach out and touch one of the Killer Whales!
    #49 well damn. That's a history teacher that actually knows his shit!

  • Lolo

    Good Lord, Luke Bryan is the most gorgeous human being ever. Also 37 is absolutely AMAZING. Makes me rethink my priorities!

  • Monique

    I'd like #45 please.

  • Madison


  • Thomas B

    #52 not me

  • Aurora01

    #31 Unoriginal and annoying. It's not "stealing" his last name if he still gets to keep it.

    • Griseldus

      ah. Thought that meant he was taking her name.

  • googleberry

    #26 #37 awesome! I do need inspiration on overcoming adversity!
    #42 awwwww…beautiful baby!

  • googleberry

    #30 Buffalo Chicken Pull-Apart Bread.

  • jess

    #4 he looks like Karl from Big Fish and the other guys a bit of a Tom Cruise

  • keks

    A lot of beautiful and inspirational posts this week..

    but my favourite is


    you so cute Mr. Hiddleston *sigh*

  • Bbc

    #20 – can we find him, please?

  • Joneze18

    #28 find him!! MOAR!!

  • waitingfordeluxe

    #3 Hurts my brain!

  • LGG

    #26 made me smile wide and gave me goose bumps- awesome!!

    #48 where is that please? amazing!! :)

  • Aheavner

    #41 You and your dimples look amazing! Come to Chicago :)

    • @iwantcakeplz

      haha go there all the time… Thank you for making me smile

  • Sarah

    #5 – Next year… Arnold from Magic School Bus!
    #34 – I still love this. <3

  • adj

    #5 cute

1 2
blog comments powered by Disqus